بازاریابی پیامکی
نوشته شده توسط : ساحل

بسیار رخداد افتاده که شما عبارت "تبلیغات پیامکی" را شنیده و مباحث متفاوت آن را مطالعه کرده باشید. همانطور که میدانید مزایای استفاده از این طریق بسیار بسیار می باشد. اما به دنبال تمایلی که بعد از آشنایی با این گونه تبلیغات به وجود می آید، مساله "بازاریابی پیامکی" مطرح می شود. واقعاً مفهوم این عبارت چیست و چرا حائز اهمیت می باشد؟

بازاریابی پیامکی در درستی یک شیوه بازاریابی و بسیار شبیه بازاریابی ایمیلی است که به کسب و کارها دستور می دهد لغایت از راه نظام پیامکی به مشتریان خویش پیام های بازاریابی و یا پیام های عمومی به صورت متعدد ارسال کنند.
این پیام های بازاریابی می تواند به طریق های متفاوتی از قبیل پیامک تبلیغاتی ، تاسیس محصولات ، خطوط جدید ، فروش ، پیشنهادات و موارد دیگر ارسال شود.
در دنیای تجارت مدرن، گذرگاه های زیادی برای بازار و تبلیغ کسب و کارها وجود دارد. بازاریابی پیامکی یک مسیر سایر آن محسوب می شود. درحقیقت بازاریابی پیامکی، مسیر کاملا مدرنی برای برقراری وابستگی با مشتریان است.
در این دنیای نوین امروز که ملت می خواهند روبه جلو گام برداشته و به سرعت وابستگی پایدار کنند، آنها به تعقیب رهسپار هستند که برای آنها مناسب، سریع و راحت بوده و با شیوه زندگی آنها سازگار باشد. دقیقا به همین علت است که بازاریابی پیامکی از راه پنل اس ام اس در حال آماده در میان مشتریان و کسب و کارها زیاد محبوب است.

مزایای بازاریابی پیامکی
همه ما عاشق تلفن های همراهیم. آنها هرگز از طرف ما کنارگذاشته نمی شوند، اخیر ترین برادر ما یعنی تلفن همراهمان، دقیقا همه جا با ما است. آنها نه فقط زندگی روزمره ما را دربرگرفته اند، بلکه در بسیاری از موارد، ما را مدد می کنند.می نا گفت تلفنهای به اتفاق ما نقش چاقوهای ارتشی را در حیات ایفا می کنند، ما به وسیله آنها عکس می گیریم، آلارم ها را تنظیم می کنیم، حساب بانکی چک کنیم، انتقال وجه انجام می دهیم، موسیقی گوش می کنیم، کتاب می خوانیم و این لیست می تواند پیوسته یابد.

سرعت به کارگیری این بازاریابی مایه می شود برای بسیاری از شرایط که در آن دسترسی سریع به پیام شما اهمیت دارد، پیامک در صدر جدول گزینش هایتان پیمان گیرد.
این بازاریابی زیاد منعطف می باشد. در به پیشه گیری پیامک برای بستگی با مخاطبین خود، شما توانا هستید آن ها را دسته بندی نمایید و با قصد مشخصی به هر تقسیم پیامی را ارسال کنید. همین فرمایش سبب می شود که بازخورد پیامک ها و تبلیغات شما افزایش پیدا کند و پیام شما در برگزیدن افرادی قرار گیرد که به آن دربایستن دارند.
مخاطبین و مشتریان شما می توانند در لحظه وارد لیست پیامکی شما شوند و یا از آن بیرون شوند. این امر زیاد ساده است و فقط در یک مرحله رخداد خواهد افتاد، پس افرادی که در فهرست پیامکی شما قرار دارند و متعلق به بیرون نمی شوند، با تمایل خویش پیامک های شما را اخذ می کنند.

در ادامه برخی از مزایای بازاریابی پیامکی را بررسی می کنیم.
بازار پهنه و هدفمند پیامک
بازار کلی اس ام اس دربرگیرنده افراد مختلف در رده های سنی و علایق گوناگون است که هر کدام به روش های مختلف با پیامک های موبایل خویش در پیوستگی و هر روز آن ها را چک می کنند. برای هدفمند شدن و کارایی گذاری بیشتر بازاریابی پیامکی، نیازی نیست به تمامی کسان این بازار بزرگ پیامک ارسال کنید. با پروا به نوع کسب و کارتان می توانید تا جایی که امکان دارد حقیر تر نمایید لغایت افرادی که دقیقا دربایستن مند فرآورده شما هستند را منظور بگیرید و با راسال اس ام اس آن ها به سمت برند و سوداگری خود بکشانید.
همخوانی بازاریابی پیامکی با سایر شیوه های بازاریابی

بازاریابی پیامکی می تواند در ساحل سایر تبلیغات نیز استفاده شود و نیازی نیست تنها به تنهایی متعلق به بهره‌گیری شود. تبلیغات از طریق اس ام اس نه فقط مشکلی برای سایر شیوه های تبلیغاتی برپایی نمی کند، بلکه می تواند برای کارساز تر شدن سایر روش های تبلیغاتی نیز استفاده شود. مثلا برای درمان ایمیل مارکتینگ می توان اس ام اس های چک کردن ایمیل را برای یاد آوری مشتریان ارسال کنید یا لینک شبکه های اجتماعی و سایت خود را در پیامک ارسال کنید و باعث افزایش بازدید در کمپین های دیجیتال مارکتینگ شوید.
انعطاف پذیری بازاریابی پیامکی

از خاصیت های بسیار جالب استفاد از بازاریابی پیامکی انطغاف پذیر بودن و قابلیت ایجاد تنوع در پیامک های ارسالی است. نیازی نیست که حتما از متن های تبلیغاتی کلیشه ایی و خسته کننده بهره‌گیری کنید. می توانید در یک متن کوتاهی مایه تاثیر گذاری مخاطب خویش و پیامد آن ها شوید. انواع کسب و کار ها در هر زمینه ایی که باشند می توانند متن های متناسب با سلیقه مشتریان خویش طراحی و ارسال کنند.

بر این پای بست، است که بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ به عنوان بهترین مسیر برای برقراری پیوستگی تند و راحت شناخته می شود. برای فهم تاثیرات پیامک انبوه در بازاریابی، مقاله اصول موفقیت در بازاریابی پیامکی را مطالعه کنید.

چه کسانی در چه زمانی و چرا باید از پیامک انبوه استفاده کنند؟

بازاریابی پیامکی شیوه ای مثبت برای کسب و کارها

بازاریابی پیامکی برای کسب و کارها و مشاغل نیز طریق ای بسیار راحت، سریع و راحت است.
ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی صاحبان مشاغل می توانند پیام های متنی طولانی را تنها با یک کلیک
ارسال کنند.آنها می توانند لینک های داخلی پیامک ها را تعقیب کرده و حتی این پیامک ها را لغو کنند.

مقاله مزایای پیامک انبوه در این گویه می توند توضیحات کامل تری به شما ارائه کند.


توجه داشته باشید که بر اساس آمارگرفتن منتشر شده :

98 درصد از پیامک های ارسالی شما خوانده می شود.
95 درصد ازپیامک فقط ظرف 3 دقیقه بعد از ارسال خوانده می شود.
این بدان معنی است که کسب و کا ها بازاریابی پیامکی را اخ دارند، زیرا این شوه بازاریابی
واقعا می تواند تضمین کند که پیام های آنها خوانده می شود!!!!
بازاریابی پیامکی

کدام مشاغل از بازاریابی پیامکی بهره‌گیری می کنند؟
بسیاری از مشاغل و کسب و کارها یا از راه API یا از راه وب مستر از بازاریابی پیامکی کاربرد می کنند .

این طریق بازاریابی برای موارد پایین استعمال دارد :
معرفی محصول یا سرویس جدید
فروش یا پیشنهادات
اطلاع رسانی
یاداوری تحویل کالا
یادآوری روزهای مهم و خاص
اخبار مهم
خدمات مشتریان
پیغام های تاییدیه

اساسا بازاریابی پیامکی برای هرزمینه و تکاپو شغلی می تواند مفید باشد..!
بطور خلاصه می تاب گفت:
بازاریابی پیامکی به گردآور کار و جنبش هایی گفته می شود که توسط آن شما به جذب مشتری برای اس ام اس های تبلیغاتی خویش می پردازید. با چنین تعریفی شما به راحتی می توانید پی به اهمیت آن ببرید. وانگهی با یک بازاریابی صحیح بدست پیامک تبلیغاتی شما می توانید افرادی را بیابید که به اخذ تبلیغات شما تمایل دارند. بنابراین استراتژی تبلیغاتی شما نیز بهینه سازی خواهد شد.
هر صنعت و سازمانی می تواند طریق منحصر به فردی برای این نوع از بازاریابی داشته باشد.

نکاتی برای موفقیت در بازاریابی پیامکی

پیشنهادات جنباننده به مشتریان خود دهید:
برای اینکه بتوانید مشتریان اکثریت را به خود جذب کنید لازم است پیشنهادات وسوسه انگیز را برایشان مطرح کنید. به عنوان مثال تخفیف، آزمایش رایگان، ارائه سرویس های هزینه ای به چهره مجانی از طریق خرید پیامکی و ...

فراموش نکنید متن ارسالی شما باید فریبنده و اختیاری باشد نه اجباری.

محتوای پیامک ارسالی خویش را بی همتا کنید:
تنها دروازه ارتباطی شما با مشتریانتان چند خط و کلمه خواهد بود بعد لازم است بر تک تک کلمات متمرکز شوید و چگونگی وابستگی آن چند واژه را با کسب و کار و فرآورده خویش به واقعیت و با دقت تعیین نمایید.

به علایق شخصی مشتریان خود اهمیت دهید:
در هر زمانی و در هر مکانی با هر تجارتی در عقیده دریافت سلایق شخصی کاربران و مشتریان به منظور بزرگداشت و پروا به آنان از طرف فروشندگان زیاد اهمیت داشته است بعد یادتان باشد مشتریان و سلایق شان را فراموش نکنید احتمالاً آنها منتظر شادباش- شاباش زایش و یا تبریک جشن ها و مناسبت های خاص از طرف شما هستند.

هر پیامکی را برای هر مشترکی نفرستید:
مشتریان گرفتن کننده پیامک در لحظه، پیامک را حذف می کنند اگر هیچ ارتباطی به شرایط سنی یا فردی و یا موقعیتی آن ها نداشته باشد. اگر بتوانید درست در لحظه خرید و یا نیاز مشتری فرآورده خویش را ارائه کنید برنده خواهید بود!

سعی کنید گذرگاه برگزیدن رقبا را برای مشتریانتان ببندید:
دقیقا خویش را جای اخذ کنندگان پیامک تان بگذارید و از خودتان بپرسید چرا کسان باید از شما خرید کنند و یا چه تفاوتی بین کالا یا خدمات شما با باقی رقبایتان است. یادتان باشد کیفیت شناسایی فرآورده و خدماتتان در دستان شماست پس به بهترین نحو آن را ارائه و معرفی کنید.
بازاریابی پیامکی هدفمند

کوتاه و متمرکز باشید

متن پیام شما می بایست کوتاه و متمرکز باشد. در بازاریابی موبایل فرصتی برای اشتباه ندارید. مخاطبان ویژه و باره عقیده خویش را بشناسید و مستقیماً با آنها گفتگو کنید. از ذکر جزئیات غیرضروری امتناع کنید و به سادگی برای مخاطبانتان توضیح بدهید.
از بازارگرمی، زبان عامیانه و اختصارنویسی اجتناب کنید

اگر متن پیام شما پسندیده نباشد، مصرف کننده و خواننده پیام شما بدون لحظه ای تامل آن را پاک می کند. بسیار مهم است که شما از چرب زبانی و تبلیغات بیش از بی گمان دوری کنید. این موضوع شامل بازاریابی پر زرق و برق همچون پیشنهادا عجب انگیز، زبان عامیانه و متون و جملات بسیار چکیده می باشد که کل اینها فهم نادرستی از برندشما در مشتری ایجاد می کند و به شما آسیب می رساند.
چیزی باارزش ِ آنی و لحظه ای ارائه کنید

هیچ کس نمی خواهد پیام های تبلیغاتی دریافت کند مگر آنکه پیام خدمت یا محصول ارزشمندی به او ارائه کند. زیرا پیام رسانی طریق ای لحظه ای است. می بایست پیام ها را در زمان خودش ارسال شوند. مثلاً زمانی که می خواهید اطلاعاتی درباره فروش یا فرآورده جدید ارائه کنید، پیام شما می بایست هوده و برتری خرید و گرفتن خدمات و محصولات را برای مشتری در آن لحظه شرح دهد.
خود را معرفی کنید. هویت خویش را به آن ها بگوئید.
آیا بیشتر رخ دیتا است که پیامی گرفتن کنید که نام شرکت یا آن برند برایتان مجهول الهویه باشد؟

شما اغلب پیامی را می خوانید که شماره فرستنده را نمی شناسید و یا متن آن برایتان مبهم است و اغلب آن ها را به راحتی منزه می کنید. اصولاً پیام های ناشناس را سریع منزه می کنید.

این که پیام شما به روشنی خودتان، کسب و کارتان و خدمات و محصولات خویش را معرفی کنید از ضروریات است . با این شغل شما از منزه شدن سریع پیامتان جلوگیری کرده اید.

با پیام خویش دریافتن ویژه و اخص بودن را در مشتری ایجاد کنید.
صندوق پیام های مخاطبانتان را با هر چیز پر نکنید. مصرف کنندگان شما به راحتی می توانند آگاهی ها مرتبط با پیشنهادات، محصولات و خدمات سوداگری شما را از وب سایتتان و یا تبلیغات خیابانی دریافت کنند. با ارسال پیام های اخص ، این حس را در آنها برپایی کنید که خاص هستند و برای تبلیغات ممتاز گلچین شده اند. وگرنه ، آنها گرایش زیادی به گرفتن پیام از سوی شما نخواهند داشت.





:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: